Ervaringen

Carina Bakema

Zeer tevreden over de begeleiding van onze 3e zwangerschap... wat een verschil met het ziekenhuis!

bron: google-reviews

Nanja de Backer

Een hele prettige verloskundigepraktijk waar het verschaffen van informatie, het nakomen van afspraken, het luisterend oor zaken zijn die zij hoog in het vaandel hebben staan.

bron: google-reviews

Sharon Schuur

Zeer tevreden over de begeleiding tijdens de zwangerschap en de thuisbevalling. Deskundig advies en goed bereikbaar. Ook bij vragen na de bevalling zeer toegankelijk.

bron: google-reviews

Rianne Bos-Hanken

We zijn ontzettend goed begeleid door Jalad tijdens de zwangerschap en in de kraamweek. Ze zijn altijd goed bereikbaar voor vragen en erg bereidwillig, vriendelijk en professioneel in de hulpverlening.

bron: google-reviews

Elisabeth KZ

Wat een fijne praktijk is dit. Ik ben hier met al onze kinderen onder controle geweest. De laatste keer was dit een hele moeilijke stressvolle zwangerschap en juist toen heeft Jalad laten zien wat ze waard zijn. Ze nemen de tijd, luisteren goed en gaan net dat stapje verder.

bron: google-reviews

Jan Bakker

Met onze tweede zwangerschap zaten wij bij verloskundigenpraktijk Jalad. Wat een verschil met de eerste keer waarbij we telkens een andere verloskundige zagen! De persoonlijke aandacht was fijn en ook kunnen bevallen hoe wij wilden! Echt een aanrader.

bron: google-reviews

<>

jaladlogovoormobiel

Welkom bij Jalad

teamfotojalad2018small

Jalad - altijd in vertrouwde handen!

Meteen aanmelden

Inschrijven bij ons kan via deze link: Online inschrijven. Hiervan krijgen wij automatisch bericht. Je mag ons daarna bellen voor jullie eerste intake-gesprek.

Spreekuur: 06-50284491

Dienstnum: 06-55737319

 

Ervaringen

Carina Bakema

Zeer tevreden over de begeleiding van onze 3e zwangerschap... wat een verschil met het ziekenhuis!

bron: google-reviews

Nanja de Backer

Een hele prettige verloskundigepraktijk waar het verschaffen van informatie, het nakomen van afspraken, het luisterend oor zaken zijn die zij hoog in het vaandel hebben staan.

bron: google-reviews

Sharon Schuur

Zeer tevreden over de begeleiding tijdens de zwangerschap en de thuisbevalling. Deskundig advies en goed bereikbaar. Ook bij vragen na de bevalling zeer toegankelijk.

bron: google-reviews

Rianne Bos-Hanken

We zijn ontzettend goed begeleid door Jalad tijdens de zwangerschap en in de kraamweek. Ze zijn altijd goed bereikbaar voor vragen en erg bereidwillig, vriendelijk en professioneel in de hulpverlening.

bron: google-reviews

Elisabeth KZ

Wat een fijne praktijk is dit. Ik ben hier met al onze kinderen onder controle geweest. De laatste keer was dit een hele moeilijke stressvolle zwangerschap en juist toen heeft Jalad laten zien wat ze waard zijn. Ze nemen de tijd, luisteren goed en gaan net dat stapje verder.

bron: google-reviews

Jan Bakker

Met onze tweede zwangerschap zaten wij bij verloskundigenpraktijk Jalad. Wat een verschil met de eerste keer waarbij we telkens een andere verloskundige zagen! De persoonlijke aandacht was fijn en ook kunnen bevallen hoe wij wilden! Echt een aanrader.

bron: google-reviews

<>

KNOV en klachtenregeling

Verloskundigenpraktijk Jalad is lid van de KNOV (beroepsgroep voor verloskundigen). Dit leidt door jaarlijkse cursussen tot een constante kwaliteitsgarantie.

Missie en visie

De KNOV versterkt de zelfstandige positie van verloskundigen binnen de Nederlandse gezondheidszorg. Ook werken ze voortdurend aan kwaliteitsverbetering van de verloskundige zorg door bijvoorbeeld het opstellen van landelijke richtlijnen.

Klachtenfunctionaris

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige, want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. Het is prettig als het contact met de verloskundigen in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt. 

1. Bespreek je klacht met je verloskundige.
Zit je met vragen of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.

2. Schakel onze klachtenfunctionaris in.
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09:00 tot 12.:0 uur en van 13:00 tot 16:30 uur) via 088 - 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.